Την 6η Μαρτίου 2025, η οποία έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, πραγματοποιήθηκαν δράσεις εντός της σχολικής μονάδας από τη ψυχολόγο κ. Γεωργία Φιλιπποπούλου, παρουσιάζοντας το συγκεκριμένο θέμα. Σε κάθε τμήμα του σχολείου των τάξεων Γ΄, Δ΄, Ε1, Ε2, ΣΤ1 και ΣΤ2΄, αφιερώθηκαν διδακτικές ώρες σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμό και την σχολική βία και υπήρξε εποικοδομητικός διάλογος με τους μαθητές της κάθε τάξης σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα, εκφράζοντας πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις και ιδέες. Διατυπώθηκαν πολύ βασικά σημεία που αφορούν τον σχολικό εκφοβισμό και τις διαστάσεις που ενδέχεται να πάρει, καθώς επίσης και τις επιπτώσεις που επιφέρει στους μαθητές και στο γενικότερο σχολικό κλίμα.
Η συγκεκριμένη παρέμβαση περιλάμβανε τον ορισμό του σχολικού εκφοβισμού και της σχολικής βίας, διαχωρίζοντας τί είναι σχολική βία και τί δεν είναι, πού αναφέρεται ο σχολικός εκφοβισμός και πού όχι. Παρουσιάστηκαν οι διάφορες μορφές βίας που ενδέχεται να συναντήσουμε σε ένα σχολικό περιβάλλον, όπως η λεκτική βία, η σωματική, η ψυχολογική, η κοινωνική και η ηλεκτρονική βία, δίνοντας συγκεκριμένα παραδείγματα για κάθε μία από αυτές τις μορφές. Επιπλέον αναφέρθηκαν οι αιτίες που συμβάλλουν στην εμφάνιση αυτού του φαινομένου, όπως είναι η οικογένεια, το σχολείο και η κοινωνία, αναλύοντας τους τρόπους με τους οποίους εμπλέκεται η κάθε πλευρά στην εμφάνιση και την διατήρηση του φαινομένου. Ακόμη, αναφέρθηκαν τα χαρακτηριστικά που παρουσιάζει ένας μαθητής που δέχεται σχολικό εκφοβισμό και τις επιπτώσεις που έχει αυτό στην συνολική εικόνα και λειτουργικότητα του μαθητή στην καθημερινότητά του. Παρουσιάστηκαν τα στοιχεία που συνθέτουν το προφίλ ενός μαθητή θύτη, καθώς επίσης και τα στοιχεία ενός μαθητή θύματος. Στη συνέχεια, σε μία συζήτηση με τους μαθητές όλων των τμημάτων διαδραστικού χαρακτήρα, δόθηκαν λύσεις και προτάσεις για την αποτελεσματική αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου και την οριστική εξάλειψή του από κάθε σχολικό περιβάλλον.
Αφού ολοκληρώθηκε η αναλυτική παρουσίαση του θέματος με όλα τα επιμέρους στοιχεία που προαναφέρθηκαν, προβλήθηκε στους μαθητές των τμημάτων ταινία μικρού μήκους με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό και την βία, με σκοπό να δημιουργηθεί περαιτέρω προβληματισμός αναφορικά με το θέμα και να νιώσουν οι μαθητές πώς ακριβώς νιώθει κάποιος ο οποίος δέχεται εκφοβιστική συμπεριφορά, μέσω της εν συναίσθησης. Στο τέλος της προβολής, σχολιάστηκαν τα σημαντικότερα μέρη της ταινίας, δίνοντας έμφαση στην συναισθηματική και ψυχολογική κατάσταση που παρουσιάζει ένας μαθητής θύμα, καθώς επίσης και ένας ή περισσότεροι μαθητές θύτες, διακρίνοντας τις διαφορές που διαπιστώθηκαν ανάμεσα στις δύο πλευρές.


